PolskiRussianGermanSlovak
 
 
Print _CMN_EMAIL_ALT
CHEKO_logo_kolor_CMYK.jpgPo 23 latach logo Zakładów Wytwórczych CHEKO przeszło metamorfozę. Jego nowa odsłona odpowiada aspiracjom firmy na konkurencyjnym rynku opakowań polipropylenowych, nie odchodząc od tożsamości marki związanej z rolnictwem i_środowiskiem naturalnym.
Nowe logo zachowuje charakterystyczny okrągły kształt oraz układ sześciu zielonych liści. Główne zmiany dotyczą wprowadzenia różnych odcieni zieleni głównego symbolu firmy, silnego koloru intensywnej szarości oraz czcionki jaką napisana jest marka CHEKO.
Zakłady Wytwórcze CHEKO powstały w 1988 roku. Wtedy też na desce kreślarskiej Ryszarda Chojnackiego – współzałożyciela firmy – powstało logo z zielonymi liśćmi, symbolizującymi związek firmy z rolnictwem. Aktualna zmiana ich kolorystyki odpowiada różnym profilom działalności CHEKO, które nadal mają związek z rolnictwem oraz ze_środowiskiem naturalnym.
Podobnie jak na początku swojej działalności firma nadal produkuje wysokogatunkowe nawozy sztuczne. Ponadto, CHEKO jest producentem opakowań z polipropylenu w tym także opakowań oksy-biodegradowalnych, w 100% przyjaznych środowisku, oraz_opakowań z regranulatu pochodzącego z recyklingu. Do zasobów CHEKO należą także dwie farmy wiatrowe, zdolne wytworzyć łącznie 1,5 MW zielonej energii rocznie.

Nowe logo Zakładów Wytwórczych CHEKO oddaje więc wszechstronność produkcji firmy, która czerpie ale także wspomaga środowisko naturalne, oraz siłę i stabilność firmy.